The Sims: Abrakadabra |
producent:Maxis wydawca:Electronic Arts Inc. dystrybutor PL:Electronic Arts Polska data premieryświat:29.10.2003 Polska:04.11.2003 tryb gry:single player nośnik:3 CD cena:79 PLN (sugerowana) rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium II 450MHz, 128 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 1.3 GB HDD |
Siódmy i zarazem ostatni dodatek do pierwszej częsci The Sims wprowadzający do świata simów całkowitą nowość... magię!. Po zainstalowaniu The Sims Makin Magic nasz sim otrzymuje możliwość rzucania szeregu różnorodnych czarów, w tym wzmacniających uczucia jakim darzą go inni simowie, jak i uprzykrzających życie znienawidzonym sąsiadom (zamiana w żabę) czy też pomagających wykonać mu codzienne nużące obowiązki (np. ugotować obiad czy posprzątać w kuchni). Sim może uczyć się kolejnych zaklęć studiując rodzinną księgę czarów, wykonując szereg zadań czy rozwiązując zagadki zadane mu przez specjalne nowe postacie Questing NPC, a także miksując ze sobą poszczególne zaklęcia i tworząc tym samym nowe. Jeżeli jednak nie uda mu się rzucić czaru będzie musiał uporać się z efektami ubocznymi jakie są tego konsekwencją, np.: plaga ropuch czy uderzenia piorunów.
W The Sims Makin Magic pojawia się nowa lokacja Magiczne Miasto, do której można się dostać przez specjalne portale. W mieście tym simowie mogą szkolić się w magii, uczyć nowych trików, np. lewitacji, hipnozy, czy zamiany przedmiotów w żywych pomocników, i toczyć pojedynki, za wygranie których otrzymają magiczne monety (tzw. MagiCoins). Za monety te można kupować specjalne składniki, z których tworzy się czary. W Magicznym Mieście znajdziemy szereg sklepów z owymi składnikami oraz dużo innych miejsc i atrakcji, np. Fun House, Haunted House, Side Show, Spook Show, Magic Dueling Arena, Magic Trick Table. Pojawiają się też urządzenia i miejsca zaspokajaące potrzeby żywieniowe simów (Popcorn Maker, Cotton Candy Stand oraz Ghoul-ash Cart) oraz nowe przedmioty (m.in.: Wand Charger, Charm Maker, Faerie Toy Box, Magic Crystal, Dragon Nest).
Dodatek zawiera ponad nowych 150 elementów i przedmiotów, takich jak: nowe podłogi, ściany, nowe skiny postaci, nowe potrawy, nowe wystroje otoczenia, itp. Pojawiają się nowe postacie (duchy, mumie, zjawy i upiory), specjalne questy, śródziemnomorski wystrój kuchni, a także możliwość pieczenia ciasteczek, pasztecików czy chleba, hodowania krzewów winorośli i następnie wykonywania z ich owoców różnych nalewek oraz wiele innych dodatków związanych z nowym elementem świata gry, tj. magią. |